زیبایی های دنیا

وقتی خدا را دارم به هیچکس نیاز ندارم

زیبایی های دنیا

وقتی خدا را دارم به هیچکس نیاز ندارم

بخشش

>>>ادامه مطلب<<< 

ادامه مطلب ...

به نظر من...

به نظر من ادم ها دودسته هستن:


یا از من پولدار ترن که بهشون میگن مال مردم خور

یا بی پول ترن که بهشون میگن گدا گشنه


یا بهتر از من کار میکنن که بهشون میگن خر حمال

یا از من کمتر کار میکنن که بهشون میگن تنبل


یا از من کله خر ترن که بهشون میگن کله خر

یا بی خیال ترن که بهشون میگن ببو


یا از من هوشیا ترن که بهشون میگن پر افاده

یا ساده ترن که بهشون میگن هالو


یا از من شجاع ترن که بهشون میگن بی کله

یا از من محتاط ترن که بهشون میگن بی عرضه


یا از من بزرگ تر نشون میدن که بهشون میگن گنده بک

یا کوچیک ترن که بهشون میگن فسقلی


یا از من مردم دار ترن که بهشون میگن بوقلمون صفت

یا رو راست ترن که بهشون میگن احمق


کلا همینه 

مگه نه؟؟